11 Temmuz 2011 Pazartesi

eksik

Bir eksiklik var hayatımda. Ne olduğunu hala bulamadım bulacağımdan da emin değilim. Ne yapmam lazım bilmiyorum ki. Gecenin bu saati şeftali aromalı soğuk çayımı içerken internette oluşturduğum bu şeyin bana yardımcı olmasını umuyorum. Ki bütün yazılarımı da tek bir kişi için yazıyorum.
Ne olmalı mesela hayatımda. Ne değişmeli, ne yaparsam beni mutlu eder? Alışveriş yapmak işe yaramıyor, kuaföre gitmekte bir işe yaramadı saçımı sokmadığım şekil kalmadı. Kadınlar bunları yaparak nasıl mutlu oluyor. Bunlar nasıl işe yarayabilir ki?
Sanki üzerime kilolarca zift dökülmüş gibi kimseye karşı hiç bir şey hissedemiyorum. Nasıl düzeleceğimi hiç bilmiyorum. 3 yıl önceki halime nasıl döneceğimi bilmiyorum ve bu belirsizlik beni deli ediyor. Sanırım delirmek üzereyim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yanlızlık denen o boşlukta kayboluyorum gitgide...bazen kafam rahat ya burda diyorum...bazende ağlamaktan gözlerim patlayacak sanıyorum... peki o? hiç mi hissetmiyo bensizliği,hiçmi aklına gelmiyorum,telefon rehberinde adımı görünce benim gibi bakıp kalıyomu acaba...
unutmuş olabilirmiydi ki beni...?