15 Temmuz 2011 Cuma

zotriks


İçimden bi ses yazmam gerektiğini söyledi. Ama ne yazacağım konusunda hiç bir fikrim yok. Her yazdığım yeni yazıda sanki bir öncekini tekrar ediyormuş gibi hissediyorum.
Telefonum bugünde çalmadı. Sen ise o aramayanlardan biriydin yine. Devamlı bi arayış içindeyim sanki.  Matrix filmindeki Neo gibi hissetmeye başladım artık kendimi. Sanki bilgisayar açıkken Trinity bana beyaz tavşanı takip et yazacak. Daha sonra Morfeus gelip elindeki iki hapla seç birini diyecek mavi mi yoksa kırmızı mı? Trinity hayatımın kadını olacak Morfeus benim hocam vs vs vs... Ama benim hikayemde bu şekilde gelişemezdi olaylar.
Uğur bilgisayarın başında gene birşeyler ararken kendinin bile bilmediği birşeyleri ararken o esnada msn den birisi sohbet açar. Nikide crazy girl 35. Bu crazy girl s.a. diye konuya girer. Tabi ben şaşkın ve karizmatik bir şekilde ekrana bakıp kimsiniz? diye soracağım. O ise benim kim olduğumum bir önemi yok. Esas olan senin ne aradığın. Tabi bu böyle konuşunca ben etkilenmiycem saçma sapan konuşma la. diyip tersliycem. O ise tüm soğukkanlılığıyla kolunda sepet olan adamı takip et diyecek. Benim tabi asabım bozulacak ve bilgisayarı kapatıp televizyonu açmaya yeltenmişken kapı çalacak. Ve işte o an şok olacağım. Çünkü gelen kolun sepeti olan kapıcıdır. Çöp var mı abi diye soracak. Bende yok diyip devam edeceğim. Çöp toplamaya sepetle mi çıkıyon la sen diyeceğim. Abi çıkartmayı unutmuşum diyecek oda bana. Daha sonra ben bizim kapıcıyı takip edeceğim. Meğer bizim kapıcı alemciymiş her gece meyhaneden çıkmazmış. Meyhaneye girince bir kız beni karşılayacak ve her zaman kızların suratına mı kapatırsın msn i diyecek. Ben şaşkınlıkla Crazy girl 35 diyeceğim. O da bana: hayatına bir anlam katmak istiyorsun ama bunu bulamıyor musun, bir değerinin olduğunu düşünmüyor,her gece uyku problemi mi çekiyorsun? Bunları nerden biliyorsun demeye kalmadan bana bir kart uzatacak ve yarın saat 15:00 te burda ol diyecek. Kart ise bir muayenehanenin kartı özel bir doktorun muayenehanesi. Bu saçmalıkta neyin nesi derken içim içimi yiyecek ve ertesi gün saat 15:00 te orda olacağım. Doktorun sekreteri tabiki de bizim crazy girl. beni hemen muayenehaneye alacak. O sırada doktor gelecek. Kel topsakalı olan hafif kilolu bir adam. Bana iki tane hap uzatacak sabah akşam iç hiç birşeyin kalmayacak deyip beni geri yollayacak.
Tabi daha sonra öğreneceğim doktorun hastaların dikkatini çekmesi için uyguladığı yeni bir yöntem. Zaten muayenehaneden çıkarken 150 tl muayene ücretini benden isteyince anlamıştım herşeyi. Bir daha görüşmemek üzere diyerek ordan ayrıldım ve evime bilgisayarımın başına oturdum tekrar.

Hiç yorum yok: