11 Ağustos 2019 Pazar

Şimdiki Geçmiş




Oturdum yine aynı kahve dükkanında,
Hala aynı köşedeyim.
Girişe ve çıkışa yakın.
Her an kaçmam gerekebilir,
Kahveciden, şehirden hatta ülkeden.
Çantamda bir kitap, küçük bir not defteri,
Bir tişört ve bir kaç prezervatif var.
İşime yarayabilecek her şey içinde.
Sonuçta yirmi sekiz yıldır sevişmedim,
Her şeye hazırlıklıyım o yüzden.
Aylardan Ağustos
Güzel kızlar giriyor kapıdan,
Bazen sadece güzel bacaklar.
Bu beni sapık mı yapar?
Sanırım herkes kadar.
Dışarıda fırtına başladı,
Oradan oraya sürükleniyor sandalyeler.
Ruhum gibi.
Hiçbir yerde uzun süre kalamıyor,
Hep bir sürüklenme halinde.
Keşke Cenk Taner daha çok kitap yazsa.
Melankoli benim ruhuma işlemiş,
Söküp çıkartması o kadar kolay değil.
Kimseyi almıyorum hayatıma
Çünkü bir kişilik yerim bile kalmadı.
Alkolle değiştirdim bir ara vücudumdaki kanı.
O bile etki etmedi geçmişi unutmama,
Gelecek hayali kurmama.
Şu anda ise oturmuş bu dükkanda,
Şimdinin geçmiş olmasını bekliyorum.

Hiç yorum yok: