1 Ocak 2014 Çarşamba

Yeni Yıl ve Umut



Yeni bir yıla girdik saatler önce. Yeni yıl demek yeni umutlar, yeni hayaller vs demek. Sanki önceki yıldan farklı olacakmış gibi gelir her zaman. Yada bizler öyle olmasını isteriz. Her şey tükense de umut tükenmiyor çoğu zaman ve ne kadar çok umutlanır, hayal kurarsak acımız da o kadar çok artıyor. Büyük umut demek daha büyük acılar demek kısacası. En azından benim için öyle.

Hiçbir zaman umutlu bir insan olamadım. Hayal kurmak işkence gibi gelirdi her zaman çünkü kurduğum hayaller bir yerden sonra hep yıkılırdı. Yeni yıllar, doğum günleri çokta bir şey ifade etmezler benim için. Sıradan birgünden farkları olmadı hiçbir zaman.

Yazayım dedim bende. Umudum yoksa yazılarım var sonuçta. Yazmak, yaşamak demekti benim için. Her yazdığım kelime de yaşadığımı hissederdim, ne kadar beceriksiz bir yazar olsam da.

Acı çekmek istemiyorsanız boş hayaller kurmayı bırakın. İnsanlara güvenmeyin, sizi terk eden sevgilinizi beklemekten vazgeçin, lotodan para çıkmayacak boşuna para harcamayın. Zaman hiçbir şeyi düzeltmez, bir şeyler yapmak bir şeyleri düzeltir.

Hiç yorum yok: