8 Haziran 2011 Çarşamba

Karakol Ç.

Karakol dizisi ne saçma bişey öyle ya. Behzat ç. ye benzetmeye çalışılmış ama sıkıcı çok saçma ve çok yapmacık olmuş. Beğenmedim hiç. Her küfür eden, her argo konuşan behzat olamaz moruk anlayın bi şunu. Kesin bu tür diziler çıkmaya devam edecek. Onlarda haklı. Baktılar behzat küfür ediyor devamlı içiyor millet olarakta sevildi tabi. Ee ne bekliyoruz o zaman bizde bi tane polis yaratak, küfür etsin alkol alsın. Yok dayı böyle olmuyor bu işler. Eğer öyle olsaydı Faruk K. ya da bi dizi çekmek zorunda kalırdık. Adam dans ederdi bütün dizi boyunca.
Gerçi son zamanlarda behzat ta sıkmaya başladı beni. Bi aksiyon lazım ona da. Sinema filmini çekiyorlar onun daha iyi olmasını umut ediyorum. Bişey daha var ben bu karakol dizisindeki gibi güzel polis memuru da görmedim hiç. Varda mı görmüyoz. Gerçi güzel bi hatun niye polis olsun ki.

Hiç yorum yok: