19 Mayıs 2011 Perşembe

Önyargı ve İncir Reçeli


     İncir Reçeli filmini bitirdim şimdi. Önyargılıyımdır ben. İlk defa gördüğüm birisi hakkında kesin ve net sonuçlar söylerim. Halbuki selam bile vermemişimdir daha önce o kişiye. Hakkında hiçbirşey bilmiyorumdur. İnsanlar hakkında önyargı da bulunmamızın nedeni sanırım kendimizi onlardan üstün görmek istememizden kaynaklanıyor. İncir Reçeli'nde görüldüğü gibi önyargı aslında güzel bişey değil. Hatta çok kötü birşey. Kendini üstün görmekle alakası yok. Tamamen aptal olmamızla alakalı bu.
     Hayatımda ilk defa gözyaşları içinde kaldım bir filmi izlerken. Sakalımdan aktı resmen gözyaşlarım. Ağladım çünkü kaybetmekten korktum bir an. Ağladım çünkü birisi benim hikayemi çalmış oda yetmemiş bunu filme çekmiş benim hikayemle milleti ağlatıyor. Kendi hikayeme ağladım resmen. Sonu o şekilde değildi benim hikayemde bir sonunu değiştirmişler zaten.
     Velhasıl önyargı aptallara göre birşey. Önyargılı davranınca kimseden üstün olmuyorsunuz sadece salak durumuna düşüyorsunuz. Aynı filmdeki baş kahraman gibi.

Hiç yorum yok: